ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΖΗΤΗΜΑΤΑ

Εισαγωγή

  • Το Έθνος δεν είναι απλώς γεωγραφία. Είναι Ιστορία, Αίμα και Μνήμη. Δεν φτιάχτηκε σε γραφεία, αλλά σε βουνά, σε πεδιάδες, σε θάλασσες, με σταυρούς, με θυσίες, με όρκους και με δάκρυα.
  • Τα εθνικά μας ζητήματα δεν είναι “θέματα προς επίλυση”. Είναι πληγές ανοιχτές. Είναι η Βόρειος Ήπειρος, η Κύπρος, το Αιγαίο, η Θράκη, η Μακεδονία. Είναι η ταυτότητά μας. Είναι το δικαίωμά μας να υπάρχουμε, να θυμόμαστε, να διεκδικούμε.
  • Όποιος ξεχνάει το Έθνος του, το πουλάει. Κι εμείς δεν είμαστε από αυτούς. Εδώ θα μιλήσουμε καθαρά – χωρίς φίλτρα, χωρίς φόβο. Για την Πατρίδα, για την Ιστορία, για την Αλήθεια.
  • Γιατί το Έθνος δεν πεθαίνει όταν του πάρεις τη γη. Πεθαίνει όταν του πάρεις τη Μνήμη. Κι εμείς θα φροντίσουμε να μη χαθεί ποτέ.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ


  1. Ιστορικές Ρίζες του Έθνους: Άρθρα για την ιστορία του ελληνικού έθνους, σημαντικές μάχες, γεγονότα και πρόσωπα που διαμόρφωσαν την εθνική ταυτότητα.
  2. Εθνικά Ζητήματα Σήμερα: Ανάλυση σύγχρονων εθνικών ζητημάτων, όπως Βόρεια Ήπειρος, Κύπρος, Μακεδονία, Θράκη, Αιγαίο κ.ά.
  3. Εθνική Μνήμη και Ταυτότητα: Θεματική για τη διατήρηση της συλλογικής μνήμης, παραδόσεις, γλώσσα, θρησκεία, σύμβολα και το ρόλο τους στη σύγχρονη κοινωνία, αλλά και πώς με τη παράνομη μετανάστευση όλα είναι ρευστά
  4. Άμυνα και Διπλωματία: Άρθρα για την άμυνα της χώρας, τις ένοπλες δυνάμεις, αλλά και τη διεθνή στάση της Ελλάδας απέναντι σε γεωπολιτικές προκλήσεις.
  5. Παιδεία και Νεολαία: Η σχέση της Παιδείας με την εθνική συνείδηση. Η θέση της Ιστορίας στα σχολεία, η πατριωτική αγωγή, και η στάση της νεολαίας απέναντι στο Έθνος.
  6. Απόψεις - Αναλύσεις: Ενότητα ελεύθερου λόγου. Άρθρα γνώμης, δοκίμια, και αναλύσεις σχετικά με το τι σημαίνει σήμερα να είσαι Έλληνας.
  7. Ήρωες και Θυσίες: Αναφορές σε εθνικούς ήρωες, μάρτυρες, πολεμιστές και προσωπικότητες που συνέβαλαν με τη ζωή και το έργο τους στην ελευθερία και τη διατήρηση του Έθνους.
  8. Επέτειοι και Μνήμη: Αναφορές σε εθνικές γιορτές, μαρτυρικές ημερομηνίες, μνημόσυνα και επετειακές δράσεις.
  9. Εθνική Ενότητα και Διχασμοί: Ιστορικές και σύγχρονες μορφές εσωτερικής σύγκρουσης, εμφύλιων ή ιδεολογικών ρήξεων και πώς επηρεάζουν το εθνικό φρόνημα.

ΑΡΘΡΟ 1°

Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ

Από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 και μετά, η Ελλάδα υπέγραψε σειρά συμφωνιών –Δουβλίνο Ι–ΙΙ–ΙΙΙ και ένταξη στο Σένγκεν– που παραδώσαν ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας της, αφήνοντας τα σύνορα ευάλωτα, την ασφάλεια ασαφή και την αυτονομία της χώρας έντονα συρρικνωμένη. Τεκμηριωμένα διαβάζοντας το άρθρο:

1. Κυβερνήσεις & Συμφωνίες Δουβλίνο

Δουβλίνο Ι – 1990: Κυβέρνηση Καραμανλή (ΝΔ). Ώθησε ότι όποιος εισέρχεται πρώτη φορά σε κράτος-μέλος της ΕΕ είναι υπεύθυνος για αίτηση ασύλου.

Δουβλίνο ΙΙ – 2003: Κυβέρνηση Σημίτη (ΠΑΣΟΚ). Ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη.

Δουβλίνο ΙΙΙ – 2013: Κυβέρνηση Παπανδρέου με Μνημόνια σε εξέλιξη — επικύρωση χωρίς διάθεση εναλλακτικής.

Από τότε, η Ελλάδα μετατράπηκε σε χώρα πρώτης υποδοχής, ενώ άλλες –π.χ. Γερμανία– απέτρεψαν ανάστροφες ροές, επιβεβαιώνοντας ότι οι υπογραφές αυτές δεν ισχύουν στην πράξη.

2. Το Σένγκεν & η Παραχώρηση Ελέγχου Συνόρων

Η Ελλάδα εντάχθηκε στο Σένγκεν το 1992 (κυβέρνηση Μητσοτάκη), με ορθές προσδοκίες. Όμως:

2014–16: λόγω της προσφυγικής/μεταναστευτικής κρίσης, επανέφεραν ελέγχους και περιορισμούς.

Καθυστέρηση σε ελέγχους στα χερσαία σύνορα (Εβρος) μέχρι και το 2016 (κυβέρνηση Σαμαρά), παρά ταυτόχρονη ένταση ροών. Παραδόθηκαν όχι μόνο γεωγραφικά σύνορα, αλλά και η εσωτερική ασφάλεια του κοινωνικού ιστού.

3. Η Εκφώνηση της Άννας Ψαρούδα–Μπενάκη (8/2/2005)

Η τότε Πρόεδρος της Βουλής, κατά την ορκωμοσία του Κ. Παπούλια, δήλωσε:

> «…τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιοριστούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη…»

  

Η δήλωση αυτή καθιέρωσε την επίσημη παραδοχή ότι η Ελλάδα παραχωρεί τον ουσιαστικό έλεγχο των συνόρων της στο όνομα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.

4. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

Ροές / Άσυλο: Το 2023 υπεβλήθησαν πάνω από 64.000 αιτήσεις ασύλου από εισερχόμενους (6.165 ανά 1 εκατ. κατοίκους). Καμία άλλη χώρα Δυτικής ή Κεντρικής Ευρώπης δεν αντιμετώπισε τέτοιο βάρος .

Οικονομική & δημογραφική πίεση: Κράτη πρώτης γραμμής επιβαρύνθηκαν, ενώ το πολιτικό κέντρο –βόρεια/κεντρική Ευρώπη– έκανε “διάλειμμα” στη νόμιμη συνεισφορά.

Αφετηρία συνέχισης "ανοχής": Όνομα; Εθνική ασφάλεια; Σύνορα με αλλαγές λόγω δικαστικών εντολών;

5. ΟΙ “ΚΑΚΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ” ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Κεντρική Ευρώπη απέφυγε το βάρος.

Το Σένγκεν σε κρίση από αποδόμηση.

EU Screening Regulation (2023): έλεγχος εντός της ελληνικής επικράτειας, σχεδόν χωρίς εγγυήσεις .

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ – ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

Η Ελλάδα οφείλει:

1. Νομική απαγκίστρωση από Δουβλίνο, με εθνική διαδικασία διερεύνησης ασύλου.

2. Επαναφορά πλήρους εθνικών συνόρων, με κρατικούς ελέγχους Σένγκεν.

3. Αυστηρή φύλαξη με ελληνικά μέσα, όχι ευρωπαϊκώς επιβαλόμενη.

4. Δημόσια ενημέρωση και κοινοβουλευτική νομιμοποίηση για όλες τις συμφωνίες.

ΑΡΘΡΟ 2°

ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ

Η Παράνομη Μεταναστευτική Διπλωματία ως Απειλή για την Ελλάδα

 Ένα ακόμα ζήτημα που άπτεται της εθνικής ασφάλειας και της πολιτιστικής ταυτότητας της Ελλάδας είναι η παράνομη μεταναστευτική διπλωματία. Η χώρα μας τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει μια κατάσταση πρωτόγνωρης κλίμακας: η καθημερινή, μαζική και παράνομη είσοδος αλλοδαπών ανδρών, κυρίως ηλικίας 20 έως 35 ετών, έχει μετατρέψει τα νησιά και τον ηπειρωτικό κορμό της Ελλάδας σε πεδία διαρκούς κοινωνικής και πολιτισμικής αποσταθεροποίησης.

 Σύμφωνα με στοιχεία της FRONTEX (έκθεση Απριλίου 2024) και της ΕΛ.ΑΣ., σε κάθε 100 αφίξεις, μόλις 3-5 είναι γυναίκες ή παιδιά. Οι υπόλοιποι είναι νεαροί άνδρες στρατεύσιμης ηλικίας, προερχόμενοι από χώρες που δεν βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση – όπως το Πακιστάν, το Μπανγκλαντές, η Σομαλία, η Αλγερία, το Μαρόκο, η Λιβύη και άλλες περιοχές της Ασίας και της Αφρικής.

 Αυτοί οι άνθρωποι δεν εισέρχονται νόμιμα. Δεν είναι αναγνωρισμένοι πρόσφυγες βάσει διεθνών συμβάσεων. Δεν ακολουθούν τις διαδικασίες ασύλου με σεβασμό στο κράτος υποδοχής. Αντιθέτως, περνούν παράνομα τα ελληνικά σύνορα, με τη βοήθεια οργανωμένων δικτύων διακινητών, καταπατώντας κάθε έννοια νομιμότητας και εθνικής κυριαρχίας.

 Παρόλα αυτά, το ελληνικό κράτος τούς παρέχει στέγαση, σίτιση, επιδόματα και νομική κάλυψη. Ένα όχι αμελητέο ποσοστό αυτών, όπως καταγγέλλουν αστυνομικές αρχές, εμπλέκεται σε παράνομες δραστηριότητες: κλοπές, διακίνηση ναρκωτικών, σύσταση συμμοριών, επιθέσεις και βιασμούς.

 Η κατάσταση επιδεινώνεται περαιτέρω από ένα οργανωμένο ρεύμα “αλληλεγγύης” που προσπαθεί να εξισώσει την παράνομη μετανάστευση με την ιστορική ελληνική μετανάστευση του προηγούμενου αιώνα. Εδώ όμως βρίσκεται η μέγιστη υποκρισία και ιστορική παραχάραξη.

Οι Έλληνες δεν μπήκαν λαθραία στην Αμερική, την Αυστραλία ή τη Γερμανία. Πέρασαν από ελέγχους, έλαβαν άδειες εισόδου, εργάστηκαν τίμια, δεν απαίτησαν επιδόματα. Έκτισαν εκκλησίες, σχολεία, κοινότητες, όχι γκέτο και παραγκουπόλεις. Δεν επέβαλαν τον δικό τους πολιτισμό – προσαρμόστηκαν και συνεισέφεραν. Ακόμα και όταν οι Έλληνες έγιναν πρόσφυγες – από τη Σμύρνη, την Πόλη, τον Πόντο, την Καππαδοκία – δεν ήρθαν με iPhone και οργανωμένα δίκτυα, αλλά με συμφωνίες, γενοκτονικές πληγές και ελληνική συνείδηση. Δεν εισέβαλαν- επέστρεψαν στην πατρίδα τους.

 Η Αλήθεια Είναι Απλή:

🔹 Το πρόβλημα δεν είναι η μετανάστευση.

🔹 Το πρόβλημα είναι η παράνομη και ανεξέλεγκτη μετανάστευση, η εργαλειοποίησή της από τρίτες χώρες και η ανεκτική στάση της Πολιτείας.

🔹 Το πρόβλημα δεν είναι οι άνθρωποι, αλλά ένα σύστημα που παραβιάζει τα σύνορα και ονομάζει την παρανομία “ανθρωπισμό”.

 Νόμιμο Κράτος = Κυρίαρχο Κράτος

 Η ασφάλεια των συνόρων είναι θεμελιώδες δικαίωμα κάθε κράτους. Η Ελλάδα, ως μέλος της Ε.Ε. και της Συνθήκης Σένγκεν, έχει νομική και ηθική υποχρέωση να προστατεύει την επικράτειά της. Ο έλεγχος της μετανάστευσης δεν αποτελεί ρατσισμό, αλλά βασικό στοιχείο εθνικής κυριαρχίας. Η εθνική ασφάλεια και η κοινωνική συνοχή απαιτούν σαφές και εφαρμόσιμο μεταναστευτικό πλαίσιο, όχι ατιμωρησία και ανοχή.

 Η Ελλάδα Δεν Είναι Αποθήκη Ψυχών

 Δεν είναι «χώρος» – είναι Πατρίδα.

 Δεν είναι υποχρεωμένη να θυσιάσει την εθνική της ταυτότητα στο όνομα μιας πολυπολιτισμικότητας που απέτυχε ακόμα και στις χώρες που την επέβαλαν.

 

Όχι, δεν είναι το ίδιο:

❌ Δεν είναι πρόσφυγες όσοι περνούν παράνομα 5 ασφαλείς χώρες.

❌ Δεν είναι μετανάστες όσοι εισέρχονται παράνομα και απαιτούν δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις.

❌ Δεν είναι φιλανθρωπία η κατάλυση των συνόρων.

 Ήρθε η Ώρα της Αλήθειας

 Η κατάσταση έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Το ελληνικό κράτος, τα ΜΜΕ και η κοινωνία οφείλουν να μιλήσουν με ειλικρίνεια. Όχι με φόβο. Όχι με ενοχή. Όχι με ψευδοανθρωπιστικά κλισέ.

 

Η Πατρίδα δεν χαρίζεται.

Η Πατρίδα φυλάσσεται.

Με σύνορα.

Με σεβασμό στον Νόμο.

Με εθνική συνείδηση.

Με πίστη και αξιοπρέπεια.

ΑΡΘΡΟ 3°

Χωρίς Γεννήσεις, Χωρίς Πατρίδα – Το Δημογραφικό Ως Εθνικός Συναγερμός

Αν υπάρχει ένα πρόβλημα πιο επικίνδυνο από την οικονομία, την ανεργία, ή την παράνομη μετανάστευση, είναι αυτό που δεν ακούγεται, δεν πουλάει στα δελτία και δεν ξεσηκώνει συνθήματα: η κατάρρευση του δημογραφικού ιστού της Ελλάδας.

Δεν είναι θεωρία. Δεν είναι πρόβλεψη. Είναι ήδη εδώ – και η χώρα το βιώνει, χρόνο με τον χρόνο, χωριό με το χωριό, σχολείο με το σχολείο

Τι λένε τα στοιχεία: Η Ελλάδα γερνάει ,σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ (2024), η μέση ηλικία του Έλληνα είναι 46,1 έτη, από τις υψηλότερες στην Ευρώπη. Το 1971 ήταν μόλις 32,5.

 Οι γεννήσεις μειώνονται δραματικά: Το 2023 καταγράφηκαν 83.500 γεννήσεις, ενώ οι θάνατοι ξεπέρασαν τις 135.000. Έχουμε μείωση πληθυσμού ~52.000 άτομα το χρόνο.

 Σχολεία κλείνουν: Τα τελευταία 15 χρόνια έχουν κλείσει ή συγχωνευθεί πάνω από 1.000 σχολεία, κυρίως σε χωριά και ακριτικές περιοχές.

 Οι νέοι φεύγουν: Περισσότεροι από 500.000 Έλληνες νέοι έχουν φύγει στο εξωτερικό από το 2010 – στην ουσία ένας πληθυσμός μεγαλύτερος από τη Θεσσαλονίκη.

Ο δείκτης γονιμότητας βρίσκεται στο 1,3 παιδιά/γυναίκα, ενώ το ελάχιστο για διατήρηση πληθυσμού είναι το 2,1.(Πηγή: Eurostat, 2023)

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Η Ελλάδα δεν ανανεώνεται πληθυσμιακά. Ολόκληρες περιοχές – κυρίως η ύπαιθρος, τα νησιά, η Θράκη – αδειάζουν. Η εθνική ασφάλεια απειλείται όταν δεν υπάρχει νέος πληθυσμός να υπερασπιστεί τα σύνορα. Η οικονομία καταρρέει όταν δεν υπάρχουν εργαζόμενοι. Το σύστημα υγείας και συντάξεων καταρρέει όταν οι ηλικιωμένοι αυξάνονται και οι νέοι μειώνονται. Η Ελλάδα μετατρέπεται σταδιακά σε μια γη γερόντων, χωρίς μέλλον.

Οι "λύσεις" που προωθούνται δεν είναι λύσεις: Κάποιοι προτείνουν ως λύση την εισαγωγή ξένων πληθυσμών. Όμως αυτό δεν είναι δημογραφική αναγέννηση – είναι πληθυσμιακή αντικατάσταση.

Δεν μπορούμε να λύσουμε την υπογεννητικότητα αλλοιώνοντας την εθνική ταυτότητα. Η Γαλλία και το Βέλγιο έχουν ήδη “απαντήσει” σ’ αυτό: πόλεις χωρίς Ευρωπαίους, γκέτο, κοινωνική αποσύνθεση, ριζοσπαστικοποίηση.

Τι πρέπει να γίνει; 

Δεν είναι αργά – αν υπάρξει πολιτική βούληση και εθνική συνείδηση.

1. Στήριξη της οικογένειας

– Επίδομα πρώτου παιδιού, Μείωση ΦΠΑ σε βρεφικά είδη, Φοροαπαλλαγές για οικογένειες με 1+ παιδιά

–Δημιουργία βρεφονηπιακών σταθμών στην περιφέρεια

2. Ενίσχυση της ελληνικής υπαίθρου

– Επιδότηση για νέους αγρότες και ζευγάρια που μετακομίζουν σε χωριά και σε πόλεις κοντά στα σύνορα όπως την Ορεστιάδα στον Βόρειο Έβρο

– Υποδομές (ίντερνετ, σχολεία, γιατροί) για να μπορεί να ζήσει μια οικογένεια, αξιοπρέπεια και σεβασμό 

3. Καμπάνιες για τις αξίες της οικογένειας και της τεχνογονίας.

– Αντί να "προοδεύουμε" ακυρώνοντας τον ρόλο της μητρότητας, να επαναφέρουμε την τιμή της και την αξία της όπου είναι ανεκτίμητη!

4. Εθνική Στρατηγική Αναγέννησης

Δεν σώζεται ένα έθνος από την οικονομία, αλλά από τα παιδιά του.

Συμπέρασμα: Το δημογραφικό δεν είναι ένα κοινωνικό πρόβλημα. Είναι υπαρξιακό. Αν συνεχίσουμε έτσι, σε 50 χρόνια η Ελλάδα δεν θα είναι ελληνική. Όχι επειδή θα την κατακτήσουν με όπλα, αλλά επειδή δεν θα υπάρχει κανείς να την υπερασπιστεί. Θα έχουμε παραδώσει τη σκυτάλη χωρίς μάχη.

🇬🇷 Και κάτι τελευταίο:

Όταν ένας λαός δεν φροντίζει τις μανάδες του και δεν αγαπά τα παιδιά του, τότε απλώς παρακολουθεί την ίδια του την κηδεία σε αργή κίνηση.

Η Ελλάδα χρειάζεται όχι περισσότερους λαθρομετανάστες ή οικονομικούς μετανάστες, αλλά περισσότερους Έλληνες.

Αποδέχομαι τον Μετανάστη που έρχεται από πόλεμο με χαρτιά για να σώσει την οικογένειά του αναζητώντας ειρήνη και να σέβεται τον λαό και τη χώρα που τον φιλοξενεί, όχι όμως τον Λαθρομετανάστη!!!

ΑΡΘΡΟ 4

Εθνική Παιδεία: Το Τελευταίο Οχυρό

Η Παιδεία είναι το τείχος. Αν πέσει, δεν θα χρειαστούν όπλα – ο εχθρός θα περάσει μέσα από την ψυχή. Σήμερα, το ελληνικό σχολείο δεν χτίζει χαρακτήρες· χτίζει σύγχυση. Η εθνική μνήμη σβήνει, η γλώσσα χαλαρώνει, η πίστη σχετικοποιείται. Όλα "ίσως", όλα "εναλλακτικά", όλα "ίδια". Δεν είναι πρόοδος. Είναι ακύρωση.

Η Κατάρρευση με Αριθμούς

  • 47,2% των Ελλήνων 15χρονων δεν φτάνουν ούτε το βασικό επίπεδο στα Μαθηματικά (PISA 2022).
  • 37,6% αδυνατούν να κατανοήσουν ένα βασικό κείμενο.
  • Μόλις 2% εμφανίζουν προχωρημένες γλωσσικές δεξιότητες (Ευρωπαϊκός μέσος όρος: 6,5%).
  • Στη Φυσική: 37,3% κάτω από το όριο.

Αυτά δεν είναι ποσοστά αποτυχίας. Είναι σημάδια εθνικού λήθαργου.

Παιδεία χωρίς Πυρήνα

Το σχολείο δεν μορφώνει· προωθεί δεξιότητες χωρίς ταυτότητα. Η Ιστορία αποδομείται, η Γλώσσα χαλαρώνει, τα Θρησκευτικά γίνονται "διαπολιτισμικά". Δεν διδάσκουμε το ποιοι είμαστε – μαθαίνουμε πώς να ξεχάσουμε.

Η διδασκαλία των Αρχαίων μειώθηκε. Από 4 ώρες την εβδομάδα στην Α’ Λυκείου, έπεσε στις 2. Οι ώρες διδασκαλίας για τις ξένες γλώσσες αυξήθηκαν. Όχι όμως για την ελληνική. Ο μαθητής μαθαίνει να μιλά ξένα πριν αρθρώσει ελληνικά και το ελληνικό σχολείο μοιάζει με γραφείο διαβατηρίων. Δεν προετοιμάζει Έλληνες· προετοιμάζει ουδέτερους.

Η γλώσσα ως Γραμμή Άμυνας είναι το ξίφος και το ασπίδιο. Αν δεν ξέρεις να μιλάς, δεν ξέρεις και να σκέφτεσαι. Το 56% των μαθητών δεν κατέχει βασικό λεξιλόγιο. Η ανάγνωση έγινε αγγαρεία. Η γραφή, κόπος. Η γλώσσα είναι κρίκος. Αν κοπεί, το έθνος γίνεται πλήθος. Οι πρόγονοι δεν μεταγγίζονται στα παιδιά με λόγια του TikTok.

Από το Νήπιο έως το Λύκειο – Η Ανάταξη

Η ανάταξη της Παιδείας δεν χρειάζεται τεχνοκρατία. Θέλει Πίστη, Μέτρο, και Τόλμη. Θέλει τα σωστά μαθήματα, στις σωστές ηλικίες:

Νηπιαγωγείο – Δημοτικό

  • Θρησκευτική αγωγή: αξίες, προσευχή, ήθος.
  • Ζωγραφική, τραγούδι, ελληνικά παραμύθια.
  • Ελληνική γλώσσα – ορθογραφία, ανάγνωση, προφορικός λόγος.
  • Ιστορία με αφήγηση – Ο Ηρακλής, η Μπουμπουλίνα, το 1821. Όχι ημερομηνίες. Πρόσωπα.

Γυμνάσιο – Λύκειο

  • Αρχαία Ελληνικά – όχι μόνο γραμματική. Νόημα, φιλοσοφία, κατανόηση.
  • Ιστορία ως συνέχεια, όχι ως αποκοπή.
  • Πολιτειακή αγωγή – Σύνταγμα, Δικαιώματα, Υποχρεώσεις.
  • Γυμναστική, με πειθαρχία και έννοια του σώματος και της ευγενής άμιλλας , νους υγιής εν σώματι υγιή.
  • Φυσική, , Χημεία, Μαθηματικά, όχι ως μόνο ως τύποι. Αλλά ως εργαλεία σκέψης.
  • Θρησκευτικά – με αλήθεια, όχι "θρησκειολογία". Ο Χριστιανισμός ως συνέχεια του πολιτισμού.

Το Σύστημα Σπρώχνει Εκτός Πίστης και Εθνικής Ταυτότηταςω. Το 60–70% των μαθητών αναγκάζονται σε φροντιστήρια για να μάθουν όσα δεν διδάσκει το σχολείο. Στα φροντιστήρια οι γονείς πληρώνουν την Παιδεία που τους έκλεψε το κράτος. Τα παιδιά αναπτύσσουν «εκπαιδευτικό κυνισμό» – μαθαίνουν για να φύγουν, όχι για να μείνουν.

Το Τελευταίο Σκαλοπάτι : Αν χαθεί η Παιδεία, χάνεται το Έθνος χωρίς κανονιοβολισμούς. Όσοι θέλουν έναν λαό χωρίς ταυτότητα, δεν θα στείλουν στρατό. Θα γράψουν τα βιβλία του. Θα κάνουν την Ιστορία του «πολιτισμική διαδρομή», τη γλώσσα του «εργαλείο επικοινωνίας», και την πίστη του «ένα από τα πολλά».

Όποιος όμως αντιστέκεται, διδάσκει.

Δεν υπάρχει εθνική κυριαρχία χωρίς εθνική Παιδεία. Δεν υπάρχει μέλλον για την Ελλάδα με παιδιά που δεν ξέρουν τι είναι η Ελλάδα. Η Παιδεία δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Είναι το τελευταίο οχυρό.

Εθνική Παιδεία: Το Τελευταίο Οχυρό

Βιβλιογραφία & ιστορικές αναφορές

PISA 2022 – Διεθνείς Εκθέσεις

1.OECD – Education and Training Monitor 2024 (Country Report: Greece)

  • 47,2 % των Ελλήνων 15χρονων κάτω από το βασικό επίπεδο στα Μαθηματικά (EU avg: 29,5 %)
  • 37,6 % κάτω στο Reading (EU avg: 26,2 %)
  • 37,3 % κάτω στη Φυσική (EU avg: 24,2 %)
  •  Μόλις 2 % με προχωρημένες δεξιότητες στα Μαθηματικά (EU avg: 7,9 %) & Reading (EU avg: 6,5 %), 1,5 % στη Φυσική (EU avg: 6,9 %) ([Reddit][1], [Publications Office of the EU][2], [eKathimerini][3])

2. Ekathimerini – European Commission’s 2024 Monitor

  • Επιβεβαιώνει τα ίδια ποσοστά (PISA 2022) – 47,2 %, 37,6 %, 37,3 % & 2 % κορυφαίων επιδόσεων ([eKathimerini][3])

3. OECD PISA 2022 Country Note: Greece

  • Παρουσιάζει τη διαχρονική πτώση (–22,5 β. στα Μαθηματικά, –38,5 β. στο Reading, –24,2 β. στη Φυσική) από το 2012 έως το 2022 ([OECD][4])

4. Tovima / Bank of Greece

  • Κατατάσσει την Ελλάδα στον 44ο στη Μαθηματικά (score = 430), 41ο στο Reading (438), 44ο στη Φυσική (441) ανάμεσα σε 81 χώρες ([Το Βήμα][5])

5. TheGlobalEconomy.com

  • Δίνει ακριβείς τιμές: Reading = 438,44, Science = 440,79, με σημαντική πτώση από το 2018 (Reading –19 β., Science –11 β.) ([TheGlobalEconomy.com][6])

Κριτική στην ελληνική εκπαίδευση

  • Το National Herald επισημαίνει πως η Ελλάδα χρησιμοποιεί μεθόδους παπαγαλίας και μετριότατης κριτικής σκέψης ([The National Herald][7])
  • Απόψεις χρηστών σε Reddit (r/greece): “Τραγικά αποτελέσματα. Όχι μόνο η Ελλάδα είναι πολύ κάτω από το μέσο όρο, όχι μόνο η Ελλάδα χειροτερεύει (μαζί με όλες τις χώρες), αλλά χειροτερεύουμε και πιο γρήγορα από άλλες χώρες.” ([Reddit][1]) 
  • OECD. PISA 2022 Results (Volume I, II, III)– κύριες πηγές για επιδόσεις, τάσεις και σύγκριση με την ΕΕ.
  • European Commission. Education and Training Monitor 2024– στοιχεία για μαθησιακή ανισότητα & επιδόσεις.
  • OECD.PISA Country Note: Greece– αναλύσεις διαχρονικής επίδοσης 2012–2022.
  • Bank of Greece / Tovima – σύνθεση και κατάταξη επιδόσεων.
  • ΤheGlobalEconomy.com – στατιστικά εξειδικευμένων δεικτών PISA.
  • The National Herald – άρθρο για παιδαγωγική κρίση στην ελληνική εκπαίδευση.
  • Reddit (r/greece) – αντιλήψεις, κριτική και σχολιασμός της κοινωνίας.

ΑΡΘΡΟ 5°

Το Έθνος σε Πτώση: Η Πολιορκία της Ελλάδας και η Ανάγκη για Εθνική Αναγέννηση

Όταν ένα Έθνος χάνει τη μνήμη του, την Πίστη του και τον λαό του, κινδυνεύει όχι από τους εχθρούς του, αλλά από την ίδια του την απουσία.

 

Η Ελλάδα, ιστορικά φάρος πολιτισμού, πνευματικής ακτινοβολίας και θυσιαστικής αντοχής, αντιμετωπίζει σήμερα μία από τις σοβαρότερες κρίσεις της νεώτερης ιστορίας της. Δεν πρόκειται απλώς για οικονομική ή πολιτική κρίση. Πρόκειται για μία υπαρξιακή κρίση. Το ελληνικό Έθνος – όχι απλώς το κράτος – βάλλεται ταυτόχρονα στο σώμα και στο πνεύμα του. Η δημογραφική κατάρρευση, η πνευματική έκπτωση, η πολιτισμική αλλοίωση και η γεωπολιτική υποταγή δεν είναι μεμονωμένα φαινόμενα. Είναι ταυτόχρονες όψεις της ίδιας βαθιάς παρακμής, της ίδιας ιστορικής πορείας προς αφανισμό, εάν δεν υπάρξει ανατροπή.

Το ερώτημα δεν είναι απλώς τι πρέπει να γίνει. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει ακόμη ζωντανή η ψυχή του Έθνους που να μπορεί να πράξει το αναγκαίο.

 

1. Η Πνευματική Αποδόμηση: Το Έθνος χωρίς Ψυχή

Κάθε Έθνος επιβιώνει όχι μόνο με στρατό και σύνορα, αλλά με Πίστη, Γλώσσα, Μνήμη και Ηθική. Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, όλα αυτά βρίσκονται υπό συστηματικό πόλεμο. Ο ελληνικός λαός εκκοσμικεύεται, αποχριστιανίζεται και αποκόπτεται από τις πνευματικές του ρίζες. Η Ορθοδοξία, που για αιώνες αποτέλεσε όχι απλώς θρησκευτική ταυτότητα αλλά τρόπο υπάρξεως, έχει μετατραπεί για πολλούς σε κοινωνική σύμβαση ή προαιρετική παράδοση. Οι νέοι μεγαλώνουν δίχως ουσιαστική επαφή με την Πίστη, ενώ τα σχολεία διδάσκουν έναν απονευρωμένο, σχετικιστικό ουμανισμό, στον οποίο ο Χριστός και η Ελλάδα είτε απουσιάζουν είτε παρουσιάζονται ως εμπόδια προόδου.

 

Η ελληνική γλώσσα – όργανο φιλοσοφίας, λειτουργίας και εθνικής συνείδησης – υποβαθμίζεται και παραμορφώνεται. Η ιστορία διδάσκεται αποσπασματικά ή με ενοχικά φίλτρα, ενώ οι ήρωες του 1821 αντιμετωπίζονται από ορισμένους ως εθνικιστές ή «αναχρονιστικές» μορφές. Η ελληνική εθνική ταυτότητα παρουσιάζεται ως στενή, επιθετική ή ξεπερασμένη. Οι έννοιες Έθνος, Πατρίδα, Ορθοδοξία γίνονται αντικείμενο ειρωνείας ή προσβολής σε μέσα ενημέρωσης, πανεπιστήμια και δημόσιο λόγο. Η μετατροπή των Ελλήνων σε «παγκοσμιοποιημένους πολίτες του κόσμου» είναι ο στόχος ενός συστήματος που απεχθάνεται τη ρίζα, την παράδοση και το ιερό.

Ένα Έθνος χωρίς πνευματική συνοχή είναι ήδη νικημένο. Όταν δεν ξέρεις ποιος είσαι, δεν μπορείς να αγωνιστείς για τίποτα. Η πνευματική παραίτηση προηγείται της εθνικής ήττας.

2. Η Δημογραφική Κατάρρευση: Το Έθνος χωρίς Λαό

Παράλληλα με την πνευματική έκπτωση, το ελληνικό Έθνος βιώνει μια άνευ προηγουμένου δημογραφική κρίση. Η υπογεννητικότητα έχει λάβει διαστάσεις εθνικής απειλής. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο πληθυσμός της Ελλάδας μειώνεται σταθερά, με την αναλογία γεννήσεων/θανάτων να παραμένει αρνητική εδώ και χρόνια. Οι γεννήσεις το 2023 υποχώρησαν σε ιστορικά χαμηλό. Η δημογραφική πυραμίδα έχει ανατραπεί. Ο πληθυσμός γερνά. Η ύπαιθρος ερημώνει. Τα σχολεία κλείνουν. Ολόκληρες περιοχές του εθνικού κορμού αδειάζουν.

Την ίδια στιγμή, η αθρόα είσοδος παράνομων μεταναστών από Ασία και Αφρική συνεχίζεται. Σε πολλές περιοχές, οι γεννήσεις αλλοδαπών υπερβαίνουν αυτές των Ελλήνων. Οι πληθυσμιακές αλλοιώσεις γίνονται πλέον εμφανείς: από τα σχολεία έως τις τοπικές αγορές, από τα νησιά έως τα αστικά κέντρα. Πρόκειται για μια δημογραφική αντικατάσταση, η οποία υποστηρίζεται από ξένες ΜΚΟ, διεθνείς οργανισμούς και ελληνικές κυβερνήσεις που φοβούνται να μιλήσουν για εθνική συνέχεια.

Δεν πρόκειται για προσφυγικό φαινόμενο. Πρόκειται για ένα σιωπηλό αλλά συστηματικό σχέδιο αλλοίωσης του εθνολογικού χαρακτήρα της χώρας. Και όποιος τολμά να το κατονομάσει, λοιδορείται ως «ακραίος» ή «ρατσιστής». Όμως τα νούμερα είναι αδιάψευστα. Σε λίγες δεκαετίες, αν η κατάσταση συνεχιστεί, η Ελλάδα δεν θα είναι πια εθνικά ελληνική.

3. Η Γεωπολιτική Υποταγή: Το Έθνος χωρίς Κυριαρχία

Η Ελλάδα παραμένει γεωπολιτικά εγκλωβισμένη σε ένα πλέγμα εξαρτήσεων, χωρίς σαφές εθνικό δόγμα, χωρίς αυτοτελή στρατηγική και χωρίς ισχυρή εθνική ηγεσία. Οι τουρκικές απειλές συνεχίζονται μεθοδικά, από τη Θράκη έως την ΑΟΖ, από την Κύπρο έως το Αιγαίο. Η Άγκυρα λειτουργεί με επεκτατική συνέπεια, ενώ η Αθήνα απαντά με διπλωματικά μισόλογα και διεθνείς εκκλήσεις.

Η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε γεωπολιτικό προτεκτοράτο. Οι αποφάσεις για την άμυνα, την ενέργεια, τις διεθνείς σχέσεις και την εξωτερική πολιτική καθορίζονται με βάση τη βούληση ισχυρών δυνάμεων. Οι βάσεις πολλαπλασιάζονται, αλλά η αποτροπή δεν ενισχύεται. Οι εθνικές «κόκκινες γραμμές» γίνονται ελαστικές. Ο διεθνιστικός φιλειρηνισμός υποκαθιστά την εθνική αποφασιστικότητα. Η Κύπρος παραμένει υπό κατοχή, και το πολιτικό προσωπικό της χώρας αδυνατεί να αρθρώσει ρητορική εθνικής διεκδίκησης.

Ένα Έθνος που δεν ορίζει τα σύνορά του και τις στρατηγικές του προτεραιότητες, δεν μπορεί να επιβιώσει ως ανεξάρτητη δύναμη.

4. Η Εθνική Αναγέννηση: Ο Χρόνος Τελειώνει

Απέναντι σε αυτή την τριπλή πολιορκία – πνευματική, δημογραφική, γεωπολιτική – το ελληνικό Έθνος χρειάζεται ριζική, επώδυνη αλλά σωτήρια ανασυγκρότηση.

Η αναγέννηση δεν θα έρθει από «προγράμματα» ή «επενδύσεις». Θα έρθει από τη στροφή στην ουσία του Έθνους:

– στην Πίστη στον Χριστό

– στην Παιδεία που διδάσκει Γλώσσα, Ιστορία και Ηθική και η αρχαία φιλοσοφία και ευγενής άμιλλας των Ελλήνων προγόνων μας,

– στην Οικογένεια ως θεμέλιο της κοινωνίας,

– στην ανάδειξη των αγνών, τίμιων και αποφασισμένων Ελλήνων που θέλουν να σηκώσουν τον σταυρό της Ανόρθωσης.

Το κράτος οφείλει να στηρίξει με πράξεις και όχι με διακηρύξεις:

Τη γεννητικότητα των Ελλήνων.

Την Ορθόδοξη Παιδεία.

Την επιστροφή των νέων στην ύπαιθρο.

Την ασφάλεια των συνόρων.

Τη δημιουργία πνευματικού φρονήματος και ηθικής αντίστασης. Η απελευθέρωση του Έθνους σήμερα δεν γίνεται με όπλα. Γίνεται με την αλήθεια, την αγιότητα, την παρρησία και τη θυσία.

Η Ελλάδα σήμερα δεν έχει την πολυτέλεια της αδιαφορίας. Αν δεν υπάρξει άμεση εθνική αφύπνιση, η απώλεια θα είναι μη αναστρέψιμη. Η Ιστορία δεν συγχωρεί τα Έθνη που αυτοκαταργούνται.

Η Ελλάς σώθηκε πολλές φορές από τα βάθη του θανάτου. Όχι από αριθμούς ή συμμάχους, αλλά από το φρόνημα, την πίστη και την καρτερία των παιδιών της. Αυτό το φρόνημα πρέπει να αναστηθεί ξαν

Γιατί ένα Έθνος δεν πεθαίνει όταν το κατακτούν, αλλά όταν ξεχάσει ποιο είναι.

Βιβλιογραφία και Πηγές

Το Έθνος σε Πτώση: Η Πολιορκία της Ελλάδας και η Ανάγκη για Εθνική Αναγέννηση

1.Πνευματική Αποδόμηση – Το Έθνος χωρίς Ψυχή

  • Γιανναράς Χρήστος, Η απουσία του Θεού, Ίκαρος.
  • Μπαμπινιώτης Γεώργιος, Η Γλώσσα ως Αξία, Κέντρο Λεξικολογίας.
  • Roger Scruton, Η Δύση και η Ιερότητα, Εκδόσεις Παπαδόπουλος.
  • Jacques Ellul, La Propagande, Paris: Armand Colin.
  • Γιώργος Μεταλληνός, Ορθοδοξία και Ελληνισμός: Συγκοινωνούντα δοχεία, Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • Κριτική σε νέα σχολικά προγράμματα Θρησκευτικών – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Ελλάδας (2017).

2. Δημογραφική Κατάρρευση – Το Έθνος χωρίς Λαό

  • ΕΛΣΤΑΤ: Στατιστικά Γεννήσεων – Θανάτων (2010–2023), www.statistics.gr
  • Ινστιτούτο Δημογραφικών Μελετών (ΙΔΜ), Η γήρανση του ελληνικού πληθυσμού, 2022.
  • Douglas Murray, The Strange Death of Europe, Bloomsbury Publishing.
  • Γ. Σαρρής, Εθνική Ταυτότητα και Μεταναστευτική Πολιτική, Εκδόσεις Πελασγός.
  • Ινστιτούτο ProDemos, Δημογραφική πολιτική και μετανάστευση στην Ελλάδα, 2021.
  • Βουλή των Ελλήνων, Έκθεση για το Δημογραφικό Ζήτημα στην Ελλάδα, 2019.
  • EUROSTAT – Fertility & Migration Reports 2020–2024.

3. Γεωπολιτική Υποταγή – Το Έθνος χωρίς Κυριαρχία

  • Ιωάννης Μάζης, Γεωπολιτική της Ανατολικής Μεσογείου, Εκδόσεις Παπαζήση, 2018.
  • Κωνσταντίνος Γρίβας, Ελλάδα και Τουρκία στον 21ο αιώνα: Προκλήσεις και Διλήμματα, Εκδόσεις Λιβάνη, 2020.
  • Στρατηγός Κωνσταντίνος Ζιαζιάς, Ομιλίες και άρθρα περί Εθνικής Άμυνας και στρατηγικής, 2015–2023.
  • Foreign Policy & Defense Review (FPDR), αναλύσεις και εκθέσεις 2020-2024.
  • Υπουργείο Εξωτερικών Ελλάδος, Εθνική Στρατηγική και Πολιτική Άμυνας, επίσημες εκδόσεις.
  • NATO Annual Reports, 2019–2023.

4. Εθνική Αναγέννηση – Πρόταση για το Μέλλον

  • Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, Λόγοι και Διδασκαλίες, Ιερόν Ησυχαστήριον Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου.
  • Νικόλαος Σωτηρόπουλος, Ηθική Αναγέννηση ή Εθνική Αυτοκτονία;, Αυτοέκδοση, 2019.
  • Χρήστος Γιανναράς, Πολιτισμός και Πολιτική Πράξη, Εκδόσεις Ίκαρος, 2017.
  • C.S. Lewis, Η Κατάργηση του Ανθρώπου, Εκδόσεις Πουρναράς, 2015.
  • Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Προγράμματα Ενίσχυσης Οικογένειας και Δημογραφικής Πολιτικής, 2021.
  • Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος, επίσημα κείμενα για Πίστη και Κοινωνική Συνοχή.

ΑΡΘΡΟ 6°

Η Διπλή Μέγγενη της Τουρκίας: Ο Λαθροεποικισμός της Ανατολικής Μεσογείου

 

Η Τουρκία επιταχύνει το σχέδιό της για τον γεωπολιτικό αποκλεισμό της Ελλάδας και της Κύπρου, μέσω ενός νέου διδύμου «μνημονίων» με κυβερνήσεις μη σταθερών κρατών: τη Λιβύη και πλέον τη Συρία. Η στρατηγική της Άγκυρας βασίζεται σε παράλληλη δημιουργία τετελεσμένων σε θαλάσσιες ζώνες και σε μεταναστευτικές ροές, με σκοπό τη νομιμοποίηση του τουρκικού επεκτατισμού και την πίεση προς την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 

1. Το Τουρκολιβυκό Μνημόνιο: Παράνομο αλλά Ενεργό

Το Μνημόνιο Οριοθέτησης Θαλασσίων Ζωνών μεταξύ Τουρκίας και Λιβύης υπεγράφη στις 27 Νοεμβρίου 2019 μεταξύ του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και του Φαγιέζ αλ-Σαράτζ, πρωθυπουργού της τότε Κυβέρνησης Εθνικής Συμφωνίας (GNA) της Τρίπολης.

Η Ελλάδα το έχει καταγγείλει ως παράνομο με βάση το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS 1982), καθώς αγνοεί την ύπαρξη ελληνικών νησιών όπως η Κρήτη, η Ρόδος και το Καστελόριζο, τα οποία έχουν πλήρη επήρεια σε ΑΟΖ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση το χαρακτήρισε ανυπόστατο (Ψήφισμα Ευρωκοινοβουλίου 18 Δεκεμβρίου 2019).

Ωστόσο, η Τουρκία συνεχίζει να το χρησιμοποιεί ως «πλαίσιο αναφοράς» για τις έρευνες τουρκικών πλοίων στη Μεσόγειο.

Πηγές:

  • United Nations Division for Ocean Affairs and the Law of the Sea (DOALOS), 2020
  • European External Action Service, "Statement on the Turkey-Libya MoU", 8/12/2019
  • Ελληνικό ΥΠΕΞ, "Απάντηση στις δηλώσεις του Τούρκου Υπουργού Εξωτερικών", 2023

 

2. Νέο Μνημόνιο Τουρκίας–Συρίας: De Facto Αναγνώριση του Ψευδοκράτους

Στις 3 Ιουλίου 2025, ο Τούρκος Υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν επιβεβαίωσε σε επιστολή προς το τουρκικό κοινοβούλιο ότι διεξάγονται συνομιλίες με τη μεταβατική συριακή κυβέρνηση για "τεχνική συνεργασία σε θαλάσσια δικαιοδοσία".

Η συμφωνία, εάν υπογραφεί, θα συνδέσει τη συριακή ακτή με το τουρκικό δόγμα της «Γαλάζιας Πατρίδας», ενισχύοντας τη στρατιωτική παρουσία της Άγκυρας στη Μεσόγειο και αφήνοντας εκτός κάλυψης την Κυπριακή Δημοκρατία.

Αναλυτές σημειώνουν ότι πρόκειται για έμμεση αναγνώριση του ψευδοκράτους, καθώς εμπλέκει το κατεχόμενο βόρειο τμήμα της Κύπρου ως «τουρκική προέκταση» σε ενδεχόμενη ΑΟΖ.

Πηγές:

  • Middle East Eye, “Turkey-Syria Talks on Maritime Jurisdiction”, 4/7/2025
  • Nordic Monitor, “Turkey Expands Blue Homeland Doctrine to Syrian Waters”, 6/7/2025
  • Carnegie Middle East Center, "Maritime Zones and Regional Rivalries", 2024

 

3. Μεταναστευτικό ως Υβριδικό Όπλο

Η Τουρκία εργαλειοποιεί τις μεταναστευτικές ροές για να πιέσει την Ελλάδα και την Ε.Ε., όπως έχει πράξει στον Έβρο (2020) και στα Δωδεκάνησα. Νέο κύμα παράνομων μεταναστών φθάνει μέσω της ανατολικής Λιβύης προς την Κρήτη.

Η Frontex καταγράφει αύξηση 42% στις αποβιβάσεις μεταναστών από Λιβύη προς ελληνικά νησιά το πρώτο εξάμηνο του 2025. Τα δίκτυα διακίνησης συνδέονται με τουρκικές υπηρεσίες, σύμφωνα με πληροφορίες της Europol.

Πηγές:

  • Frontex Risk Analysis Report 2025
  • EUROPOL Report on Human Smuggling Networks, Μάιος 2025
  • Ελληνικό Λιμενικό Σώμα – Ετήσια Έκθεση 2025

 

4. Διπλωματικό Κενό – Εθνική Εγκλωβισμένη Σιωπή

Η Αθήνα επιχειρεί επαφές με τη λιβυκή πλευρά της Βεγγάζης, τον στρατάρχη Χάφταρ, σε μια προσπάθεια να μπλοκάρει την επικύρωση του τουρκολιβυκού μνημονίου από τη Λιβυκή Βουλή. Η Αίγυπτος, βασικός στρατηγικός εταίρος της Ελλάδας στην περιοχή, έχει ζητήσει την παρέμβαση των ΗΠΑ.

Η Ε.Ε., ωστόσο, διατηρεί στάση ουδετερότητας. Η Γερμανία αρνείται να καταδικάσει ευθέως τις τουρκικές πρακτικές, διατηρώντας συμφέροντα στρατιωτικής και ενεργειακής συνεργασίας με την Άγκυρα.

Πηγές:

  • Reuters, “EU Divided on Turkey’s Libya Policy”, 2025
  • Politico Europe, “Germany’s Cautious Stance on Eastern Med”, 2024
  • ΥΠΕΞ Αιγύπτου – Δηλώσεις 5/7/2025

 

5. Εθνική Στρατηγική: Από Αντίδραση σε Πρωτοβουλία

Η Ελλάδα και η Κύπρος δεν έχουν άλλη επιλογή από το να αναλάβουν επιθετική διπλωματική και θεσμική στρατηγική. Δεν αρκούν οι καταγγελίες. Απαιτούνται:

  • Άμεση προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για ακύρωση όλων των παράνομων μνημονίων.
  • Συμμαχία με Αίγυπτο, Ισραήλ, Ινδία, και χώρες του Ινδο-Ειρηνικού, με αιχμή τις θαλάσσιες οριοθετήσεις.
  • Νομοθετική θωράκιση ελληνικών ΑΟΖ με παρουσία Π.Ν. και ενίσχυση ενεργειακής έρευνας.
  • Διπλωματικός αποκλεισμός του ψευδοκράτους και προώθηση της Κυπριακής Δημοκρατίας στα Ηνωμένα Έθνη.
  • Ανάσχεση της παράνομης μετανάστευσης με αναστολή των fast-track ασύλων και επαναπροωθήσεις.

 

Το Συμπέρασμα Που Βγάζω:

Η Τουρκία εφαρμόζει μεθοδικά το δόγμα του «τετελεσμένου». Αν η Ελλάδα συνεχίσει να αντιδρά καθυστερημένα, θα βρεθεί εγκλωβισμένη σε ένα νέο γεωπολιτικό καθεστώς, στο οποίο η νομιμότητα θα έχει ήδη υποκατασταθεί από την ισχύ.

Οφείλουμε να κινηθούμε τώρα. Με αποφασιστικότητα, στρατηγική και πυρήνα την Εθνική Κυριαρχία. Το Διεθνές Δίκαιο βοηθά μόνο εκείνους που το υπερασπίζονται έμπρακτα.

ΑΡΘΡΟ 7°

Άρθρο 49 της Συνθήκης της Γενεύης: Το Όπλο που δεν Χρησιμοποιεί η Ελλάδα

Το Άρθρο 49 της Τέταρτης Συνθήκης της Γενεύης (1949), η οποία αφορά την προστασία των αμάχων σε καιρό πολέμου, αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά νομικά όπλα κατά της παράνομης μεταφοράς πληθυσμών σε κατεχόμενα εδάφη. Στην παράγραφο 6 δηλώνεται ρητά:

«Η Κατοχική Δύναμη δεν δύναται να μεταφέρει μέρος του δικού της πληθυσμού στο έδαφος που κατέχει.» [1]

Η διάταξη αυτή καθιστά τον εποικισμό έγκλημα πολέμου, αναγνωρισμένο και από το Καταστατικό της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου [2]. Παρ' όλα αυτά, η Ελλάδα δεν το αξιοποιεί επαρκώς, ούτε για την Κύπρο, ούτε για τη Βόρεια Ήπειρο, ούτε για το εσωτερικό της, όπου η εισαγόμενη πληθυσμιακή αλλοίωση λαμβάνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις.

 

Η Κύπρος – Ο Τουρκικός Εποικισμός και η Διεθνής Σιωπή

Από το 1974, η Τουρκία μετέφερε στα κατεχόμενα πάνω από 150.000 εποίκους από την Ανατολία, με στόχο την αλλοίωση του δημογραφικού χαρακτήρα της Κύπρου [3]. Αυτό παραβιάζει ευθέως το Άρθρο 49, καθώς πρόκειται για μεταφορά πληθυσμού της Κατοχικής Δύναμης σε υπό κατοχή περιοχή.

Η ίδια η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ με το Ψήφισμα 37/253 (1983) έχει καταγγείλει τις ενέργειες της Τουρκίας ως παράνομες [4]. Παρά ταύτα, καμία προσφυγή κατά της Τουρκίας στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο δεν έχει υποβληθεί από την Ελλάδα ή την Κυπριακή Δημοκρατία, βάσει της Συνθήκης της Γενεύης.

Πρόκειται για διαρκές έγκλημα εποικισμού, που νομιμοποιείται de facto μέσω των "εκλογών" στο ψευδοκράτος και της απόδοσης ιθαγένειας στους εποίκους [5].

 

Η Βόρεια Ήπειρος – Η Άρρητη Εθνοκάθαρση

Στη Βόρεια Ήπειρο, εκατοντάδες ελληνικής καταγωγής πολίτες υφίστανται πιέσεις να εγκαταλείψουν τις εστίες τους, είτε μέσω μαζικών απαλλοτριώσεων, είτε μέσω μεταφοράς αλβανικού πληθυσμού στα παραδοσιακά ελληνικά χωριά [6].

Η αποδυνάμωση της ελληνικής παρουσίας σε περιοχές όπως η Χιμάρα και το Αργυρόκαστρο συνιστά μια σιωπηλή μορφή εποικισμού από πλευράς του αλβανικού κράτους. Δεν είναι στρατιωτική κατοχή, αλλά είναι συντεταγμένη πληθυσμιακή μεταβολή με εθνοπολιτικά χαρακτηριστικά, παραβιάζοντας το πνεύμα του Άρθρου 49.

Η Αθήνα περιορίζεται σε χλιαρές ανακοινώσεις, χωρίς θεσμικές ενέργειες σε διεθνή φόρα.

 

Η Ελλάδα – το σημαίνει το Άρθρο 49 (Συνθήκης της Γενεύης) για τον λαθροεποικισμό ως Υβριδικό Πόλεμο

 

Η κατάσταση στο εσωτερικό της Ελλάδας προσλαμβάνει πλέον γεωπολιτική διάσταση.

Από το 2015 έως σήμερα, πάνω από 1 εκατομμύριο παράνομοι μετανάστες έχουν εισέλθει στη χώρα, με επίκεντρο τα νησιά και τις παραμεθόριες περιοχές [7].

Το κράτος όχι μόνο δεν αναχαιτίζει τις ροές, αλλά τις διευκολύνει μέσω δομών φιλοξενίας και ΜΚΟ.

Σε πολλές περιοχές, όπως η Λέσβος, η Σάμος, η Ρόδος, η Κως και η Θράκη, παρατηρείται πληθυσμιακή αλλοίωση και αλλοθρησκευτική πίεση.

Η Τουρκία εργαλειοποιεί το μεταναστευτικό (όπως έκανε στον Έβρο το 2020) για να πλήξει την εθνική συνοχή της Ελλάδας [8].

Αν και η Συνθήκη της Γενεύης δεν αφορά ειρηνικά κράτη μεταξύ τους, η αρχή της μη μεταφοράς πληθυσμών σε στρατηγικές περιοχές εφαρμόζεται όταν υπάρχει υβριδική ή έμμεση επιβολή [9].

Η Ελλάδα οφείλει να καταγγείλει το φαινόμενο αυτό ως πολιτικά καθοδηγούμενο εποικισμό.

 

Η Ευθύνη της Ελλάδας – Από Παθητικότητα σε Δράση

 

Η Ελλάδα είναι συμβαλλόμενο μέλος της Συνθήκης της Γενεύης από το 1954 [10]. Άρα έχει:

Το δικαίωμα να επικαλεστεί το Άρθρο 49 στα Ηνωμένα Έθνη, στο Συμβούλιο Ασφαλείας και στο ΔΠΔ.

Την υποχρέωση να προστατεύσει τους πληθυσμούς που απειλούνται (Κύπρος, Β. Ήπειρος, ελληνικό έδαφος).

Τη δυνατότητα να κινητοποιήσει διπλωματικά και νομικά εργαλεία για να μπλοκάρει τον εποικισμό.

Η σιωπή ισοδυναμεί με συνενοχή στην εθνική υποταγή. Ο εποικισμός δεν είναι φαινόμενο του παρελθόντος. Είναι όπλο στρατηγικής αλλοίωσης του έθνους.

Το Συμπέρασμα μου: 

Η Ελλάδα δεν μπορεί να παραμένει απλός παρατηρητής, όταν διεθνώς κατοχυρωμένες αρχές καταπατώνται σε βάρος της. Το Άρθρο 49 είναι μια νομική βόμβα, που εμείς δεν πυροδοτούμε. Η Κύπρος φωνάζει. Η Ήπειρος αιμορραγεί. Η ενδοχώρα απειλείται.

Αν δεν επικαλεστούμε τη Δικαιοσύνη, θα μιλήσει η Ιστορία. Και θα είναι ανελέητη.

Το Άρθρο 49 Συνθήκης της Γενεύης- Ελλάδα

Πηγές

[1] Geneva Convention IV relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War (1949), Article 49, Paragraph 6.

[2] Rome Statute of the International Criminal Court, Article 8(2)(b)(viii).

[3] International Crisis Group – “Cyprus: Bridging the Property Divide”, Report No.210, 2011.

[4] United Nations General Assembly Resolution 37/253 (1983).

[5] UNHCR Cyprus Report, “Demographic Changes in Northern Cyprus”, 2022.

[6] Human Rights Without Frontiers, “Albanian Policy in Himara and Gjirokaster”, 2020.

[7] Frontex Annual Risk Analysis 2023-2025.

[8] Hellenic Ministry of Migration Policy – Incident Reports Evros, March 2020.

[9] Yale Journal of International Law, Vol. 38: “Hybrid Warfare and International Law”, 2016.

[10] ICRC – State Parties to the Geneva Conventions, https://ihl-databases.icrc.org

ΑΡΘΡΟ 8°

Αλήθεια για την Κύπρο: Πώς η Προδοσία και η Βρετανία Παρέδωσαν το Νησί στην Τουρκία (1974)

 

Εισαγωγή:

Η τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974 δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο ενός στρατιωτικού αιφνιδιασμού. Ήταν το αποκορύφωμα ενός πολυεθνικού σχεδίου συνενοχής, προδοσίας και γεωπολιτικών συμφερόντων, όπου καθοριστικό ρόλο έπαιξε η Μεγάλη Βρετανία, η ελληνική χούντα και η παθητική στάση των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ. Η Ελλάδα, εάν δεν είχε προδοθεί εκ των έσω και δεν ήταν υποτελής των "συμμάχων", θα μπορούσε να είχε υπερασπιστεί το νησί και τον Ελληνισμό της Κύπρου.

 

Το Σχέδιο: Από το 1955 μέχρι το 1974 – η υπονόμευση της Ενωσης

Η Κύπρος, από τα χρόνια του απελευθερωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ (1955-1959), μπήκε στο στόχαστρο των Βρετανών και των Τούρκων. Η Συνθήκη Ζυρίχης-Λονδίνου (1960) δημιούργησε το γνωστό τριμερές καθεστώς (Ελλάδα – Τουρκία – Ην. Βασίλειο) που νομιμοποιούσε το ξένο δίκαιο πάνω σε ελληνική γη [1].

Η Βρετανία, για να διατηρήσει τις βάσεις της στο νησί και να αποτρέψει ένωση με την Ελλάδα, επέβαλε ένα συνταγματικό τερατούργημα που έσπειρε διαίρεση μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων [2].

 

Η Τουρκική Εισβολή: Όχι μόνο εισβολή – αλλά αποτέλεσμα σχεδίου

 

Η Τουρκία εισέβαλε στην Κύπρο στις 20 Ιουλίου 1974 με την επιχείρηση "Αττίλας Ι", επικαλούμενη το πραξικόπημα της ελληνικής χούντας κατά του Μακαρίου. Όμως η εισβολή είχε προετοιμαστεί μήνες νωρίτερα, με ρητή ανοχή των Βρετανών και σιωπηλή αποδοχή από τις ΗΠΑ [3].

Παρά τις διεθνείς εγγυήσεις, οι Βρετανοί δεν εφάρμοσαν καμία παρέμβαση για να αποτρέψουν την Τουρκία, όπως όφειλαν βάσει της Συνθήκης Εγγυήσεως [4].

 

Η Χούντα της Αθήνας: Προδοσία ή υποταγή;

 

Το πραξικόπημα εναντίον του Μακαρίου (15 Ιουλίου 1974), με στήριξη της ελληνικής χούντας και εντολή του Ιωαννίδη, έδωσε το τέλειο πρόσχημα στην Άγκυρα να επέμβει. Όμως όταν έγινε η απόβαση:

Η Ελλάδα δεν αντέδρασε στρατιωτικά, ενώ υπήρχε σχέδιο αποστολής πολεμικών από Κρήτη και Ρόδο [5].

Η ναυτική αποστολή με ενισχύσεις ακυρώθηκε με εντολή από την Αθήνα — πιθανότατα μετά από πιέσεις από τις ΗΠΑ ή το Λονδίνο [6].

 

Οι Βρετανοί: Σιωπηλοί συνεργοί των Τούρκων 

Η Μεγάλη Βρετανία, εγγυήτρια δύναμη της ανεξαρτησίας της Κύπρου, δεν έκανε απολύτως τίποτα για να αποτρέψει την απόβαση των Τούρκων:

Η RAF δεν αναχαίτισε τουρκικά αεροσκάφη που πετούσαν πάνω από το νησί.

Οι βρετανικές βάσεις στο Ακρωτήρι και στη Δεκέλεια ήταν δίπλα στα πεδία μαχών, αλλά δεν κινήθηκε ούτε μια μονάδα [7].

Υπάρχουν καταγεγραμμένες μαρτυρίες ότι υπήρξε ανοχή και διευκόλυνση της τουρκικής προέλασης από Βρετανούς παρατηρητές [8].

 

Η Αντίσταση της ΕΛΔΥΚ & Εθνοφρουράς: Το θαύμα της Λαπήθου και του Καραβά

Παρά την έλλειψη ενισχύσεων, οι Κύπριοι εθνοφρουροί και η ΕΛΔΥΚ πολέμησαν ηρωικά. Σε πολλές περιπτώσεις οι Τούρκοι ηττήθηκαν σε μάχες σώμα με σώμα:

Η Μάχη της ΕΛΔΥΚ (14-16 Αυγούστου) ήταν μια από τις πιο άνισες και ηρωικές μάχες της νεότερης ιστορίας, με τους Έλληνες να κρατούν μόνοι τους απέναντι σε υπεράριθμους Τούρκους [9].

Αν υπήρχε άμεση ελληνική στρατιωτική αντίδραση, η τουρκική εισβολή πιθανόν να είχε αποτύχει [10].

 

Τα γεωπολιτικά παιχνίδια των «συμμάχων»

Η εισβολή δεν ήταν μόνο τουρκικό εγχείρημα. Ήταν ενταγμένη σε ευρύτερα σχέδια ελέγχου της Ανατολικής Μεσογείου:

Οι ΗΠΑ, μέσω του Χένρι Κίσινγκερ, είχαν ενημερωθεί για την τουρκική πρόθεση και δεν παρενέβησαν [11].

Το ΝΑΤΟ κράτησε ουδέτερη στάση, επιτρέποντας την παράνομη κατοχή του 37% του νησιού.

Η διεθνής κοινότητα δεν απέκλεισε διπλωματικά την Τουρκία ούτε επέβαλε σοβαρές κυρώσεις.

 

Συμπέρασμα – Αν δεν υπήρχε η προδοσία, η Κύπρος δεν θα είχε χαθεί

Εάν: Η Ελλάδα δεν ήταν υπό χουντικό καθεστώς που λειτουργούσε υπό αμερικανο-βρετανική επιρροή

Οι «εγγυήτριες» δυνάμεις τηρούσαν τις δεσμεύσεις τους

Υπήρχε πραγματική πολιτική και στρατιωτική βούληση στην Αθήνα…η Τουρκία δεν θα μπορούσε ποτέ μόνη της να καταλάβει κυπριακά εδάφη.

Η ιστορία της Κύπρου δεν είναι απλά «τουρκική εισβολή». Είναι μια καλά οργανωμένη Δυτική συνενοχή σε βάρος του Ελληνισμού.

 

Πηγές – Αναφορές:

1. Συνθήκη Ζυρίχης–Λονδίνου, 1960

2. Πολυβίου Π., Κύπρος: Το Πείραμα του Συντάγματος 1960–63, Αθήνα, 1995

3. Makarios Drousiotis, Εισβολή και Κατοχή, Λευκωσία 2015

4. United Nations Treaty Series – Treaty of Guarantee (Cyprus) 1960

5. Βασίλης Φίλιας, Η Χούντα και το Κυπριακό, Αθήνα 1997

6. Γιώργος Καραμπελιάς, Κύπρος 1974 – Η Μεγάλη Προδοσία, Εναλλακτικές Εκδόσεις, 2001

7. British National Archives – FCO Files 1974 (Foreign Office)

8. CIA Declassified Documents on Cyprus Crisis 1974

9. Μαρτυρίες επιζώντων ΕΛΔΥΚ, Αρχείο Ενώσεως Ελλήνων Κυπρίων Αγωνιστών

10. Στρατηγός Ντερτιλής: "Η αποστολή ενισχύσεων είχε ετοιμαστεί και ακυρώθηκε" – συνέντευξη 1994

11. Kissinger Archives, US State Department, 1974 Meetings on Cyprus

ΑΡΘΡΟ 9°

Η ΣΗΜΑΙΑ ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ – Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ

 

Η βεβήλωση του εθνικού μας συμβόλου στην Κομοτηνή είναι προσβολή προς ολόκληρο το Έθνος

Σε μια πατρίδα που βάλλεται διαρκώς, κάποιοι νομίζουν πως μπορούν να ατιμάσουν την ψυχή της Ελλάδας χωρίς συνέπειες. Στην Κομοτηνή, ένας άντρας βουλγαρικής καταγωγής — αλλοδαπός που φιλοξενείται στη χώρα μας — κατέβασε την ελληνική σημαία από τα ΚΕΠ και την έκαψε.

Η ενέργεια αυτή δεν αποτελεί μια απλή πρόκληση. Είναι συνειδητή πράξη εθνικής βεβήλωσης. Όταν αγγίζεις τη σημαία ενός Έθνους, αγγίζεις το αίμα των προγόνων του. Αγγίζεις την τιμή των αγωνιστών, το φρόνημα του λαού, την καρδιά ενός ολόκληρου πολιτισμού.

Η Γαλανόλευκη δεν είναι ύφασμα. Είναι τα κορμιά που έπεσαν στο ’21, είναι οι κραυγές των ηρώων του ’40, είναι η Αντίσταση, η Κύπρος, η Πίστη και η Οικογένεια. Και όποιος την καίει, είτε είναι Έλληνας είτε ξένος, πρέπει να λογοδοτεί ενώπιον της Δικαιοσύνης αλλά και της Εθνικής Συνείδησης.

Δεν μπορεί ένας ξένος υπήκοος να έρχεται στην Ελλάδα, να απολαμβάνει τα δικαιώματα και την ασφάλεια που του προσφέρει το ελληνικό κράτος — και να ανταποδίδει με ύβρη και βεβήλωση.

Δεν μπορεί η Ελληνική Πολιτεία να μένει σιωπηλή, να αντιμετωπίζει τέτοια περιστατικά σαν "μεμονωμένα γεγονότα". Γιατί όταν ξεπουλιούνται τα σύμβολα, ξεκινά η διάλυση του Έθνους.

Ο Ελληνικός Λαός δεν είναι μάζα. Είναι ιστορία και φλόγα. Είναι αυτοί που κράτησαν Θερμοπύλες, που έγραψαν το "Όχι", που δεν έσκυψαν κεφάλι. Κι αν σήμερα κάποιοι καίνε τη σημαία, ευθύνη έχουμε κι εμείς αν τους το επιτρέψουμε.

 

Απαιτούμε:

  • Άμεση απέλαση του υπεύθυνου
  • Νομική τιμωρία για προσβολή εθνικού συμβόλου
  • Θωράκιση των ελληνικών αρχών με εθνικά αντανακλαστικά
  • Η ανοχή σε τέτοιες πράξεις δεν είναι "ανθρωπισμός". Είναι παρακμή. Κι αν δεν προστατεύσουμε τα ιερά μας, δεν έχουμε αύριο.

Γιατί όποιος προσβάλλει τη Σημαία, δεν έχει θέση στην Ελλάδα.

 

Άρθρο 10°

Δημογραφική Αλλοίωση: Έγκλημα κατά του Έθνους και της Ανθρωπότητας με γνώμονα το Διεθνές Δίκαιο 

Σε μια εποχή που η Πατρίδα μας γονατίζει από οικονομική, ηθική και πολιτική παρακμή, ένα ακόμη πιο ύπουλο και ανεπανόρθωτο έγκλημα βρίσκεται σε εξέλιξη: η σκόπιμη αλλοίωση του εθνικού πληθυσμού μέσω μαζικής εισροής αλλοεθνών. Δεν πρόκειται για απλή μεταναστευτική «κρίση», αλλά για επιχείρηση δημογραφικής αντικατάστασης. Μια εθνική τραγωδία που – βάσει διεθνούς δικαίου – συνιστά έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.

Το Διεθνές Δίκαιο Μιλάει Ξεκάθαρα

Σύμφωνα με το Άρθρο 7 του Καταστατικού της Ρώμης (1998), το οποίο ορίζει τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, περιλαμβάνονται πράξεις όπως:

> «Αναγκαστική μεταφορά πληθυσμών» – η εκδίωξη ή μετακίνηση προσώπων με εξαναγκασμό ή χωρίς νομίμως αιτιολογημένη βάση[1].

Επίσης, η Σύμβαση για τη Γενοκτονία (ΟΗΕ, 1948), στο Άρθρο 2, ορίζει:

> «Γενοκτονία είναι οι πράξεις με σκοπό την ολική ή μερική καταστροφή μιας εθνικής, εθνολογικής ή θρησκευτικής ομάδας»[2].

 

Όταν μια κυβέρνηση ή διεθνής δομή επιδιώκει την πληθυσμιακή αλλοίωση μιας χώρας, χωρίς τη συναίνεση του γηγενούς πληθυσμού, τότε πληρούνται οι προϋποθέσεις για διεθνή ποινική ευθύνη.

Ο Ελληνισμός σε Κίνδυνο

Η Ελλάδα παρουσιάζει τη χειρότερη αναλογία γεννήσεων θανάτων στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, το 2023 καταγράφηκαν μόλις 76.541 γεννήσεις έναντι 140.801 θανάτων, ενώ ο πληθυσμός μειώνεται ραγδαία[3]. Την ίδια στιγμή: Οι εισροές αλλοδαπών (αιτούντων άσυλο και μη) ξεπέρασαν τις 170.000 ετησίως[4] ίσως και παραπάνω!

Οι ελληνοποιήσεις ανέρχονται σε χιλιάδες ετησίως, με χαλαρές διαδικασίες[5] με επιδόματα και χάρες μέσω των ημεδαπών-ελληνόφωνων ομάδων των ΜΚΟ.

Σε νησιά και παραμεθόριες περιοχές ειδικά στον Έβρο στο Τρίγωνο Έβρου, οι ντόπιοι ήδη αποτελούν μειοψηφία σε πολλές κοινότητες[6]. Ακόμα και μέσα στην Ορεστιάδα κυκλοφορούν ανενόχλητοι χωρίς να έχουν χαρτιά πάνω τους και τα λεφτά business να είναι εκατοντάδες ευρώ κάθε μέρα! Άρα τι έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά;!

Η αντικατάσταση αυτή δεν είναι φυσική· είναι κατευθυνόμενη από ΜΚΟ, «ανθρωπιστικά» δίκτυα και κυβερνήσεις που εξυπηρετούν παγκόσμιες επιταγές και όχι εθνικά συμφέροντα.

Το Δικαίωμα των Λαών να Υπάρχουν

Κάθε έθνος έχει το αναφαίρετο δικαίωμα στην πολιτιστική και ιστορική του συνέχεια. Η βίαιη υποκατάσταση πληθυσμού – έστω και «ειρηνικά» – δεν είναι ανεκτή. Το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού και αυτοάμυνας των λαών είναι κατοχυρωμένο από τον Χάρτη του ΟΗΕ και το Διεθνές Δίκαιο[7].

Η ελληνική κοινωνία δεν εξουσιοδότησε ποτέ πολιτικές πληθυσμιακής αλλοίωσης. Ούτε ζήτησε «πολυπολιτισμικότητα»· ούτε συναίνεσε στην εγκατάσταση πληθυσμών αγνώστου προελεύσεως στα νησιά και τις πόλεις της.

Ο Λαός δεν Εξουσιοδότησε Καμία Αλλαγή Πληθυσμού

Κανένα κόμμα, καμία κυβέρνηση και καμία Βουλή δεν τέθηκε υπό τη λαϊκή ψήφο με πρόγραμμα εθνοαλλοίωσης. Οι αποφάσεις για:

  • φιλοξενία δεκάδων χιλιάδων αλλοδαπών,
  • επιδόματα και σπίτια για «ευάλωτους "μετανάστες"»,
  • δημιουργία «κέντρων υποδοχής» και «δομών ενσωμάτωσης»,
  • δεν προήλθαν από τον λαό, αλλά επιβλήθηκαν από έξωθεν δυνάμεις – μέσω χρηματοδοτήσεων, πιέσεων και ευρωπαϊκών οδηγιών που καμιά ελεύθερη Ελλάδα δεν θα είχε δεχτεί.

Ώρα Ευθύνης – Ώρα Εθνικής Αντίστασης

Η αντίσταση στη δημογραφική αλλοίωση δεν είναι ρατσισμός, δεν είναι μίσος, είναι υπεράσπιση ύπαρξης. Ο εθνικός πληθυσμός της Ελλάδας απειλείται με εξαφάνιση, όχι πλέον θεωρητικά αλλά στατιστικά, νομικά και πρακτικά.

Η σιωπή είναι συνενοχή. Το καθήκον μας είναι σαφές:

Αντίσταση – Πληροφόρηση – Προστασία του Γένους.

Υποσημειώσεις και Πηγές 

1. Καταστατικό Ρώμης (1998), Άρθρο 7, §1(d) – «Crimes against humanity: Deportation or forcible transfer of population».

2. Σύμβαση για την Πρόληψη και Καταστολή του Εγκλήματος της Γενοκτονίας (ΟΗΕ, 1948), Άρθρο 2.

3. ΕΛΣΤΑΤ – Φυσική Κίνηση Πληθυσμού, Έκθεση 2023.

4. EUROSTAT – Asylum applicants by type of application and citizenship.

5. ΦΕΚ Β 171/2020: Νόμος για την Πολιτογράφηση Αλλοδαπών.

6. Εκθέσεις ΕΛ.ΑΣ. & Ύπατης Αρμοστείας για τη δομή Σάμου και Λέσβου, 2023-2024.

7. Χάρτης των Ηνωμένων Εθνών, Άρθρο 1.2 – Δικαίωμα των λαών στην αυτοδιάθεση.